Por aullido
Yo también le quise y quedé presa de su magnetismo.
Hace dos años que no sabía nada de él pero le guardaba en un rinconcito de mi corazón. He quedado absolutamente consternada al enterarme gracias a alguién que me ha informado. Alguien a quien estaré para siempre agradecida.
Era especial y atraia a todos. Nunca le olvidaré.

Ana Llorens Martinez
Por aullido
Yo también le quise y quedé presa de su magnetismo.
Hace dos años que no sabía nada de él pero le guardaba en un rinconcito de mi corazón. He quedado absolutamente consternada al enterarme gracias a alguién que me ha informado. Alguien a quien estaré para siempre agradecida.
Era especial y atraia a todos. Nunca le olvidaré.

Ana Llorens Martinez
Por mloli
Sin palabras, creo que con todo lo que se ha dicho es mas de lo que yo podria decir.

Nos acordamos de ti.

Bssss

Loli
Por cesk
Hola a todos,

Hace tan solo dos días que he "regresado" al foro, tal y como explico en mi mensaje....

Bueno, hoy estaba repasando un poco los mesajes de la gente que conocia y acabo de leer este

No puedo decir nada, antes de escribir he ido al apartado de fotos donde estas las de mi Llopete...y Albert...

No me lo puedo creer... las lagrimas no me dejan apenas escibir...

Albert,no m'ho puc creure, et trobaré a faltar molt... aixó no es el mateix!,una cosa es no entrar al foro, per parlar, pero jo sabia que estaves... aixó no es el mateix, saps que et trobaré a faltar sempre, fins el dia que poguem estar junts, imagino que aquesta deu ser una d'aquelles bromes que t'agradava tant fer-me...i al igual que em va passar amb en Llop... ni tan sols t'he pogut dir adeu... fins aviat... aquesta broma no m'ha agradat, quan ens trobem et prometo que te la torno

Vàreu arribar junts a la meva vida, tu i en Llop, i ara marxeu tots dos, junts un altre cop. sembla mentida... osti... el que donaria ara per tornar enrrera i poder parlar al foro amb tu un altre cop... ni que fos sols una vegada, per poder quedar de nou i anar junts a la monografica de Gos cop aquell dia...

T'ho vaig dir quan parlavem per telefon, i amb la abraçada que ens vàrem fer aquell últim dia que ens vàrem veure, sempre em passaba igual amb tu, mai no sabia si dir-te ... gracies! o t'estimo amic! ... i ara, un cop mes, doncs ... tampoc se que dir-te... o sentoAlbert, sento no haber etat aquest temps aqui, per poder parlar amb tu, ni que fos una última vegada...

Estic segur que has estat tú... no se com, ni des d'on ho has fet, pero has estat tu, el que a fet, que de bones a primeres tornés al foro, oi que si??? no et pots ni imaginar el que m'estas fent plorar ara... i de fet a l'hora, mira que ets.... se'm escapa el somrriure... ho reconeixo, entre totes le bromes i "piques" carinyosos que ens vàrem fer, aquesta ha estat la millor, pero t'he la tornaré, t'ho prometo... jo no volia tornar al foro, i menys per aixó... i tu "dale que dale" no has parat fins que he tornat... i ara que??? que faig jo aquí sen se tu????

Quan trobis en Llop, o quan et trobi ell a tu, cuidal ,i quedat amb ell fins que jo arribi, digal.li que encara l'estimo i que l'estimaré sempre, i que tart o d'hora estarem tots junts, així que ja saps... que mengi el que vullgui ara perque quan jo arribi començaré amb els meus rotllos a veure quin menjar de gossos es millor... tu començaras amb el cachondeo de que estic obsesionat amb el menjar...

Fins aviat Albert, no em perdonaré mai el fet de que hagis marxat, sen se ni tan solo poder dir-te adeu, quan ens trobem ja passarem comptes... de moment ara entenc perqué he tornat al foro, si es el que tu vols, ho intentaré

T'estimo amic

Francesc Salas
Por capitancan
Joer... como siempre, Cesc, después de lo tuyo no caben mas palabras...
He estado mucho tiempo sin ver el foro, como Cesc, y debo haber entrado porque debía enterarme de ésto...
La presencia de Albert me transporta a muchos recuerdos y sensaciones muy ricas y emocionantes, y su falta me hace maldecir no haber llegado a conocerle mejor.
No me puedo permitir volver a dejar de disfrutar de una persona interesante, porque quizás sea la última vez que tenga oportunidad.
Me da miedo que me vuelva a pasar... no me lo puedo permitir...
Adios, Albert... seguro que te mereces lo mejor...
Ernest
Por analloma
Conoci a Albert en persona, y me parece que pasados casi 10 años me atrevo a decir que soy la única de los foreros que le recuerda , si no es así corregidme. Aprendí mucho con el entonces y mucho más estos últimos 9 años sin el. Todo lo llevo en mi corazón.

Hasta pronto Albert

Ana
Por pedritorico
Hola Ana,

No tuve el placer de conocer a Albert, pero habláis tan bien de él que me gustaría leer sus posts. Cómo le puedo buscar? cuál era su nick?
gracias!